Nemusíme se vzdávat dezertů

Asi každý z nás se někdy ocitl před otázkou, že by to chtělo trochu zhubnout, ale jak na to? Okolo nás je tolik dobrot a nástrah, které samozřejmě vůbec nepřidají zdravému způsobu přijímání potravy. Navíc docela chybujeme ve stylu, kdy buď vůbec nejíme, nebo se pro změnu příliš přejídáme. Ani jedno ani druhé nikomu ničím neprospěje. Navíc se můžeme cítit příliš unavení, vyčerpaní a mít zdravotní problémy, když nebudeme mít správné stravovací návyky. Krátkodobé a drastické diety nám naše špíčky ve svaly nepromění. Pravdou je, že se v našem jídelníčku objevují potraviny, které nemají v sobě dostatek bílkovin. Přitom stačí tak málo, upravit složení, jíst, nehladovět, dokonce si i dopřát sladkou tečku a ještě zredukovat svoji váhu.

čokoládový pudink

Dieta bez pocitu hladu

Proteinová dieta je prakticky nejúčinnější a nejrychlejší. Díky tomu, že obsahuje vysoký příjem bílkovin, tak také přináší slušné výsledky v redukci váhy. Samotná bílkovina totiž zasytí na dlouhou dobu, a tudíž není prostor pro nějaké hladovění. Potraviny s jejich vysokým podílem mají zároveň nízký glykemický index a stabilizují hladinu cukru v krvi. Je zvláštní, že tato kombinace zabraňuje právě těm pocitům chuti, a pak následném prozkoumání a ochutnání pochoutek v lednici nebo špajzu. Velkým bonusem je zároveň to, že samotná bílkovina buduje svaly a zajišťuje vyšší metabolickou aktivitu společně s rychlejším spalováním tuků.
sojový pudink

Sladká tečka

Ani zde si nemusíme odpírat nějaký dezert nebo krém, jen to chce sáhnout po tom správném výrobku. Například velmi rychlé a chutné jsou nízkoenergetické směsi. Krémy a pudinky snad nebylo snazší připravit a to ještě ve zdravé podobě, kdy našemu tělu spíše prospějí. Existují různé příchutě, tak si skutečně může vybrat každý tu svoji nejoblíbenější. Příprava nás také vůbec nezatíží.
pudink s mandlemi
Směs máme připravenou ve správném složení, tak ji stačí pořádně promíchat s vodou a nechat chvíli odstát, aby došlo k hydrataci proteinů. Pokud necháme stát delší dobu, získáme konzistenci pudingu. A v podstatě naši sladkou tečku, která je zdraví prospěšná, s nízkým obsahem cukru a vyšším podílem bílkovin, máme během chvíle hotovou a nezbývá, než jen popřát dobrou chuť.

Nemusíme se vzdávat dezertů
4 (80%)3