Nestlé platí Starbucks 7,15 miliard dolarů za práva na prodej jejich výrobků

Asi je každému z nás více než jasné, že smlouva, která je ve výši 2 miliard dolarů více než posiluje postavení Nestlé (největšího výrobce kávy) se značkami, jako Nescafé, Starbucks apod. Právě společnost Nestlé uvedla, že výtěžek použije k vrácení peněz akcionářů tím, že urychlí program, který se zabývá zpětného odkupu akcií. Transakce se ale nevztahuje na žádné kavárny Starbucks a jestli je něco, co bude zahrnovat, pak je to prodej balené kávy, nápojů nebo dokonce kávových kapslí Nespresso.
starbucks káva
Název Nestlé se tedy již dále v produktech značky Starbucks objevovat nebude. Zdroj z Nestlé totiž uvedl, že nechtějí, aby spotřebitel vnímal, že Starbucks je součástí větší rodiny. Globální kávová aliance přinese zkušenosti se Starbucks do miliónů dalších a dalších domácností a to po celém světě a to díky pověsti firmy Nestlé. Nestlé a Starbucks spojuj síly a to v roztříštěné kategorii, která se týká spotřebitelských nápojů.
Káva je velmi oblíbená zejména u mladších zákazníků, kteří se Starbucks prostě vyrostli. Ochota, aby zaplatili za exotické boby, a speciální nápoje znamená, že společnosti mohou vytvářet mnohem silnější ziskové marže, než jsou u běžných balených potravin. Samotný zdroj z Nestlé uvedl, že společnost bude i nadále platit Starbucks tržní poplatky po zaplacení prvního z nich . V dohodě je uvedeno, že nebudou kupována žádná průmyslová aktiva, ale může se přejít k výrobě na trzích, kde Starbucks nepůsobí.
zrna kolem šálku
Společnost Nestlé je největším podnikem, který vyrábí teplé nápoje a s prodeji mnohem vyššími než v případě dalších pěti firem, které mají stejné zaměření. Vedoucí pozice společnosti Nestlé již není tak neotřesitelná, jako bývala dříve. Je velmi důležité počítat s tím, že se mohou objevit i další velcí hráči, mezi které bychom mohli zařadit Lavazzy, která je číslem tři.

2.0
01